fredag 14 mars 2014

Mitt rum!

 Hela veckan med fantastiskt väder har jag lagt på mitt rum, nu är allt uppackat o ompackat :)
Kommer att omorganisera såklart, men det är inte prio ett längre.
Blir annat bord, platsbyggd bänk under fönstret, färg i nischen (el kanske tapet) o runt fönstren (funderar på guldockra), lite fler eluttag, nån mer vägghylla och tavlor också. Efterhand...



Ska fundera på något annat sätt att ha mina pins, anslagstavlan de hängt på sen jag bodde hemma räcker inte till längre, o har liksom sett bättre dagar.

3 kommentarer:

  1. Det ser jättebra ut, vilket jobb du har gjort!

    SvaraRadera
  2. Jättemysigt, blir bra stickhörna, när jag kommer/ Mor

    SvaraRadera
  3. Väldigt trevligt ställe att sitta :) Ska bara fixa till lite lampa. O lite annat..

    SvaraRadera