onsdag 12 mars 2014

Lösenord?

Har en liten fundering på att göra bloggen lite mer privat, känner att jag lägger ut ganska mycket kort på pyret o han växer ju ganska snabbt o jag har börjat fundera på hur offentlig man vill vara. Håller på o undersöker om det går att lägga sekretess på bara delar av bloggen, byggdelen skulle ju gärna vara publik.

I vilket fall, om jag ska göra den mer privat så behöver jag ju veta vilka jag ska släppa in. Dessutom är jag ganska nyfiken på vilka som läser bloggen eftersom nästan ingen kommenterar. Om det alls är nån som läser... Så skriv gärna en liten kommentar.

7 kommentarer:

  1. Jag läser och finner stort nöje. Vill gärna vara med i din privata klubb. Kram mor

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna fortsätta läsa! Kramar från Jannica

    SvaraRadera
  3. Läser också o vill gärna läsa vidare.

    SvaraRadera
  4. jag läser med stort nöje, sedan måste du bestämma vem du vill att ska få följa med och läsa. Hälsn Beje

    SvaraRadera
  5. Jag hänger också här ofta!

    SvaraRadera
  6. Räknade med familjen, det är ju för er o nära vänner jag skriver. Räknar med några fler än vad som kommenterat där. Det var övriga mest jag har dålig koll på, men då var det nog bara de jag trodde. Ibland är det så mycket visningar så jag tänkte att det kanske var fler.

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna också kunna fortsätta följa er /Gunilla

    SvaraRadera