söndag 30 mars 2014

Farfar på besök

 Ejes farfar är på ön.
Han uppmuntrar gående. Vet inte vad jag tycker om det :) Kia vet vad hon tycker...

 Jag övergav dem igår och åkte på loppis, sen var jag och Eje o hängde bilder på biblioteket, Sudrets Fotoklubb har en stafettutställning där, vi ställer ut två veckor åt gången. Inte så lätt att hitta bilder denna gången, har mest kort på Eje...
Hela eftermiddagen umgicks jag med andra mammor och barn medan T o svärfar sågade upp virket i carporten. Idag har de förövrigt sågat upp o städat undan granen o ekgrenarna som Jonas sågade ner i höstas. Skönt!! Jag Fikade och promenerade vid havet, Eje fick se sina första livslevande lamm. Då hade mitt batteri tagit slut så vi får se om det kommer lite kort på mailen.

Vi hann fika lite på Espegards idag också, vi kom en kvart innan stängning, det blir lite konstigt allting första dan med sommartid, men vi fick kaffe o kaka, vi var inte ensamma där heller :) Så skönt att sitta ute! 


En tur på stranden också. Eje smakade på sten. Stumpen var olycklig för att Kasper var först, Kasper var irriterad på att hans tjej gick med den eländige schäfern :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar