tisdag 11 mars 2014

Husfix

Vi fixar vidare. Nu när alla foder o lister o bråte är på plats så är det mycket pyssel med möbler, Det är nog inte jättelångt bort att Eje börjar krypa heller så vi behöver ha undan högarna på golven.

Här bygger T Ivar i sin kontorshörna.


Sen satte vi ett lager Billy utanför så kontorshörnan är ganska privat.
Då insåg vi också att vi borde haft en taklampa i den delen av rummet också. Det får lösas med bokhyllebelysning.

Tvhörnan är ordentligt invigd också.

 I mitt kontor är hyllorna i gamla fönstret på plats, i övrigt är där fullständigt kaos, det blir inga bilder därifrån förrän jag fått lite strukur på grejorna.
det ägnar jag mig åt när Eje sover, det gör han just nu ganska bra på dagarna. Fördelen med att han sover sämre på nätterna... Jag ser honom bra uppifrån när han ligger i vagnen.

T var upp o satte nät över skorstenen, kajorna hade börjat bygga, vi behöver inte ha mer bo där, det är tillräckligt mycket att försöka få bort ändå. De är inte imponerade, de sitter o hackar på skorstenen på förmiddagarna.


Vi fikar lite också... Nu i helgen var det helt underbart väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar