torsdag 16 juni 2016

Hovdala o Getinge

 På måndagen åkte jag med mor österut till Hovdala, det var sista dagen på sista året.

jag köpte halmhatt (äntligen hittade jag en som passar!) och satt i skuggan och läste,

och hade picknick.

Sen kom E&T och hämtade mig. E tyckte det var konstigt att tanterna satt plåster på trädet utanför.

och så beundrades alla sommarbilar (Es uttryck) och racerbilar som höll till på slottsbacken den här dagen.

På tisdagen åkte vi norrut istället, och sammanstrålade med 3*J+L och så A och åt glass på Riccardos,

och promenerade i naturreservatet vid Tylösand.
Så som J, så ock E. Vi har haft lite problem med att övertyga honom om att sitta uppe i vagnen sen.

Sen hade vi nära-häst-upplevelse hemma hos dem,

och jag fotade lilla Kenny som ska flytta norrut till S.

Grillade o åt,


med full underhållning...


J hade tillverkat egna byggklossar för utomhusbruk, smart!


Vi fick med oss en massa leksaker, bla en stor leksakslagård, kaffeserviser, djur, maskiner och annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar