torsdag 16 juni 2016

40 år

 Jag passade på att fylla 40 när vi var hemma,

frukost på sängen.
E hjälpte mig att öppna paket, "Mamma, mamma titta! det är en bok i ditt paket!"

han övertalade morfar att tömma hela garderoben under trappen för att få fram leksakerna.

Jag fick många fina saker, men de två stora var en hammock från T o hans föräldrar, och en gigantisk dynbox från familjen.

 Jag hade från början tänkt bjuda in den närmsta släkten på kalas men hade redan innan fått reda på att större delen var upptagna med bröllop och examina o allt vad det nu var, så jag tänkte om och åkte med familjen och mormor till Tomatens hus på lunch. Det är inte alla som kan fira 40årsdag med sin mormor!



Sen åkte vi hem och åt tårta under kastanjen, det var fortfarande varmt som attan.

E har börjat med att vilja ha kopp om vi andra har det.



Vi skypade med broren med familj på em.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar