fredag 11 december 2015

Gammalt jox

 Jag har rotat och sorterar lite varstans. Det här börjad emed att vi behövde ölflaskor och slutade med att alla konservburkar vi fått ihop med en komplett konserveringsapparat blev diskade. Vilken skatt!


Sen läste jag en artikel om alla elektronik folk har liggande i lådorna och kände mig lite träffad. Rotade fram alla gamla mobiler och hittade sen ett erbjudande från Fotografiska i samarbete med DHL o Tele2, Lämnar man in sina gamla telefoner till ett DHL-kontor eller till Fotografiska så skänker Tele2 en telefon med kontantkort till ett ensamkommande flyktingbarn för var telefon som kommer en, så det ska jag ta o göra. Saknar förresten möjligheten att ha mobilsmycken på smartphones :(

Mina gamla glasögon får gå till Synoptiks satsning Optiker utan gränser.

Hittade lite gamla kort också. Det var tider det när man gick till en fotoautomat för att ta sina selfies och groupies :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar