fredag 11 december 2015

2a advent och Farmor

  Jag har plockar fram den enda nya overallen han haft hittills, vi köpte den på en outlet förra sommaren i tron att han skulle ha den förra våren, men den är fortfarande lite lång :) Väldigt fin tycker jag. Lite tråkigt med grått kanske, men men, på outlet kan man inte välja så mycket, och 200kr för en Tretorn-overall ursäktar brist på färg :)

Farmor var här onsdag kväll till måndag morgon och blev kringkommenderar.

Jag smet en kväll och åkte på pysselkväll med S, väldigt trevligt!!

På lördan åkte vi före simningen och drack glögg och lekte med Napsoli som E kallar henne.

de härjade. Hon kommer och säger det, kom och härja med mig!

Simningen går bra nu tycker jag, det är bara rutchkanan som är lite tveksam. Sen är han lite försiktigt, men det gör ju inget.

 På söndan var vi runt på några julmarknader, dels i Garda på hantverkskooperativet Källingknuten där bla S stod och sålde.

 Det var väldigt varmt och mycket prylar så E o T flydde ut. 
Men E hade först tittat noggrant på allting.

När vi kom till Stånga var det en trött kille som ville åka vagn. En del fina saker där också.


och så adventsfika, vi köpte lussebullar och gorån. E gick varvet runt och åt upp allas russin.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar