söndag 19 oktober 2014

Jobbvecka i Stockholmstrakten

 Det har varit en spännande vecka.
Jag lämnade T&E&K hemma och åkte iväg mot Bromma i tisdags.
Var två dar på kurs på Delavals gård Hamra i Tumba.

Massa sladdar och pyttelitet rum :)

Sen sov jag hos svärmor, vi träffades i stan och shoppade lite, o åt på restaurang
 på väg hem.

Sen blev jag hämtad av min kollega, vi skulle hämta upp en till på vägen, vid Gullmarsplan. På väg dit lyckades vi plocka ihop 4 trängselskattavgifter, ganska skickligt med tanke på att vi inte skulle in i det området alls. Stockholm är sämst skyltat!!

 Sen hade vi två dagar i Uppsala där vi syncade oss inom rådgivargruppen.
Sov på nyöppnat hotell, det hade bara varit igång två månader. Spännande nog var det fönster mellan sovrum o badrum. Vi hade på förslag att det var för att man ska kunna titta på tv när man borstar tänderna. Sköna sängar i alla fall.

 Vi hade en trevlig kväll här också. Jag har väldigt trevliga kollegor i hela landet!

Mina närmsta kollegor kände sig i behov av gotländsk öl :)

På vägen hem körde vi inte vilse alls, utan träffade svärmor igen, denna gång på Forum. Vi hittade lite att shoppa där också. De här köpte jag inte, men jag ville!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar