måndag 25 augusti 2014

Prylar och Presenter

 Nu är det ett tag sen sist, så här kommer lite presenter E fått under sommaren.

Hoppkossa och lekmatta från Farmor, Vi måste åka till Stockholm och gå på loppis tror jag!

 tre-hjuling,
 trädgårdsstolar,
 och en giraff från Farmors kompisar

Troligen bästa haklappen hitintills, i formen i alla fall, o så är det en hank på den! 
Pyjamas o en bok till av favoritförfattaren :)

den här kunde inte jag motstå...

av min moster Helene och morbror Jerker

Ett par tröjor av min kompis Palle, som tur är hade jag sagt nästa storlek till henne (92), eftersom de kommer från H&M så passar de precis lagom nu när vi precis bytt över till 86....

vinterbyxor från farfar

Den här gick ju inte att motstå alls! långt ner i en rea-back i barnaffären i stan, tur hans mamma har specialradar för såna saker :) Den låter när man trycker av o har en spegel på baksidan....

Nicke Nyfiken tycker han är roligt, nu behöver vi inte leta upp ett avsnitt på Youtube när vi ska klippa naglarna på honom

Den här fina pallen hittade vi i Hbg på bakluckeloppis, ihop med ett par Pettsson&Findusböcker.

och så köpte jag kartonböcker på flygplatsen, de har varit uppskattade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar