måndag 10 februari 2014

Årets tjejhelg

 Förra helgen var jag på vår årliga tjejhelg med Uppsalagänget. Så roligt!!
Det började med ovädersvarning, kul när jag för första gången ska på fastlandet själv med Eje.

Han sov på båten! En stund i alla fall. Jag hade kupé, det är  väldigt skönt!

Sen tänkte han ta över körningen, men det får nog vänta några år :)

Jag tog mig upp till Malins systers lägenhet utan problem, och efter att ha pratat många timmar gjorde vi lägerskola på golvet. Den lille stollen som syns i soffan var med nästan hela kvällen...

På morgonen fanns det gott om villiga barnvakter. Vi kom fram till att vi fem fött 11 barn, det är inte klokt, hur har vi hunnit det! Det är ju bara ett par år sen vi slutade i Uppsala.

Vi hann med att gå på stan en massa, Eje skötte sig exemplariskt! Åkte vagn o sov ibland o var med på café.

Vi satt länge på café på NK. Det är sån lyx!

Jag gick hem en bit, de andra var ute o sprang innan middagen, men det ställer ju inte jag upp på :)

God middag fick vi. Eller gjorde.

Ejes första besök på Vetekatten, i alla fall utanför magen.

Efter den här resan fick jag göra iordning vagnen så vi fick fram selen.

Speglar är roligt, det kan man roa sig med när affärsbesöken blir för långa.

O så åkte vi hem igen. Mycket trevlig tradition!!

Medan jag åt en macka till middag...

så sov Eje en stund! Jag är i chock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar