lördag 25 januari 2014

Sista julklapparna o lite annat

Nu är sista julklappen monterad. En drake! Specialtillverkad av Joannas farfar. Jättefin! Svårfotad!

Hans namnfilt hade jag missat att lägga ut insåg jag, tillverkad av en bekant i närheten, fleece på ena sidan, bomull på andra. Roligt med namn på! Den fick han av oss.

Och så ett par skor som han fick av min moster, så fina! Hoppas innerligt att de kan vara lagom när han börjar gå.

Och så lite andra saker. Har shoppat en mobil barnstol, att ta med till folk som inte har tillgång till såna saker. Inte så praktiskt att ha busungen i knät längre när man äter. Den är dock hiskelig, en massa döskallar på kamouflagetyg... Billig, det gick inte att motivera merkostnaden för att köpa en fin, så nu är överdrag beställt.

Några leksaker från Liberos poängshop... Bäst är ändå de små necessärerna man får deras provförpackningar i :)
Det översta är ett mjukt pekalbum att sätta egna kort i. Perfekt när familjen är långt bort.

Hittade min barnservis när jag höll på o plocka upp. I porslin, kanske inte kommer att använda den just nu...

Och så har jag köpt jag-kan-nästan-sitta-men-inte-riktigt-så-jag-tippar-badonk-ibland-kuddar... Finfina :) Blir bra sittkuddar sen tänker jag.
Det tycker Kasper också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar