onsdag 12 augusti 2015

Kontoret flyttar

 Nu flyttar mitt jobb sitt kontor, vi ska hädanefter bo på Grönt Centrum på Lövsta i Roma.
Rätt skönt att slippa den cirkusen, men lite konstigt också.
Jag fick åka ner en dag i alla fall o peka på vad som ska med i förråden och på mitt kontor. Det samlas mycket på hög i förråden på drygt 20 år, allt får inte följa med till Roma.

Min halva av kontoret. Här satt vi först 4 st när jag började, sen har vi varit 2, jag har suttit själv där, och nu är vi 3 på två platser :)

E har varit där ganska konstant de senaste åren,

sen jag o C började gå omlott med barnledigheter o sjukskrivningar.

vardagsmotionen... 

Lunch o fika

Labbet

Avel och veterinär

Semin

"Hygienutrymme" 

Känns lite konstigt att jag aldrig mer ska åka hit, det är ändå drygt 13 år jag jobbat i huset. Just idag har flyttlasset gått, ska nog åka upp och titta på nya kontoret nån dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar