torsdag 7 januari 2016

Julpynt

 Nu är det väl snart dags att plocka ner julpyntet, men jag är så himla nöjd med det i år! För första gången på många jular har vi kunnat pynta klokt :) Roligt att få upp gamla tomtar o grejor blandat med nya som knappt aldrig varit uppe.
I samma veva fick vi upp nya gardiner, ny golvlampa och ljuskronan som legat nerpackad många år (ända sen jag köpte den).










Årets julkort fick inrama halldörren.

 Och sist, nästan allra roligast, alla julgransdekorationer!
Minne från Krakow,

och från Australien och Nya Zeeland.

 Mors hembakade tomtar,

 och underbara djur av Rolf Berg.

 Pappersstjärnor

och möss som jag hade glömt bort att jag köpt för några år sen.

Och så ganska många hängen av olika varianter från när jag var liten. 

Och en massa andra men det här är npg tillräckligt långt inlägg i vilket fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar