lördag 20 juni 2015

Hbg sön-mån

 Vi började söndagen med att umgås med min mormor och moster o morbror, vi tog med kaffekorg och gick till en lekplats en bit från mormors hus.


Åt lunch på BK, och åkte sen till Hässleholm. 

 E, T o Far åkte till nån sorts försvarsmuseum och tittade på stooor skottkärra.

Jag anslöt till mor på Hovdala där hon vaktade sommarens utställning,
den här dagen var där en massa riddare och dylika typer, mycket atmosfärskapande.


utställningen hänger i orangeriet.



 I bakre delen av orangeriet var det trädgårdsmästarbostad en gång i tiden.

Jag beundrade komposten

och tittade på trädgården

och parken. Saknar lövträdsskog.

Måndag var en lugn dag, jag o T var till ikea en sväng. På kvällen var jag med till Telegrafen och åt och quizzade


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar