måndag 16 juni 2014

Lite vardag och nya upptäckter

 Tittar man inte så ofta på tv får man göra det ordentligt när tillfälle bjuds :)

Han har börjat klättra lite, när jag vände mig om så hade han dragit fram den här hattasken själv,  och var på väg upp på den, intressant teknik.
 men det gick bra. Ganska nöjd med sig själv :)

Så sen testade han med lite allt möjligt. Backa upp var förmodligen bättre än att sitta framför och kasta upp en fot, vilket han senare testade på ett antal potentiella sittplatser.

Han organiserar gärna saker i andra saker (den här är speciellt fin att lägga saker i, blank o glittrig),
 han kan ha det efter mig. Jag har gått igenom alla hans kläder o gjort ett litet register. Bra att ha när man står i affären o funderar på vad han har.

Vara ute är roligt! Gå in är trist, oftast gallskriker han när man går in genom dörren...

 Men annars är han vid ganska gott mod, lite förkyld för tillfället, snorunge!
När han får syn på nått kul tittar han på en o skrattar med hela ansiktet, sen kastar han upp händerna över huvudet o så iväg :)

Midsommarstass (del av i alla fall, får väl se vad vi kan hitta att ha till). 
Så synd att NoaNoa inte gör killkläder! De här tycker jag är helt neutrala, men annars är det mesta väl flickigt. Men fint!! 

 Jag har äntligen tagit mig för att fixa med hans "min första bok", nu ska jag bara komplettera med lite mer kort, och fundera på hur jag ska göra med hårlock...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar