onsdag 4 december 2013

Pyretprylar

 Vi fick en jättefin sittsäck/babysitter från Doomoo av Meg! Precis en sån vi önskat oss :)

jag har inte satt fast honom här, men det är "bälte" på den, sen kan man byta ut toppen mot en slät när de blir lite äldre.


Kanske inte aktuellt nu, men blir det fler barn eller om nån annan får barn (...) så finns det lite tillbehör till den också :)

Det är samma märke som på min fantastiska amningskudde.

Idag testade vi hoppgungan som jag köpte begagnad redan innan han föddes... Han är lite stor, man får tråckla ner honom i selen, men sen var det riktigt roligt. Ska bara kolla upp hur tungt barn man får ha i en sån.

 IKEA hade för några år sen en trevlig barnserie med drakar. Då köpte jag en mjukisdrake, drygt en meter, då tyckte jag det fick räcka :)
minnen drake - Sök på Google
Nu hade jag/vi/Eje en sån tur att det fanns ett gäng grejor ute på en loppisgrupp på facebook för ett tag sen, så nu har vi två mattor, gardiner och bäddset :) (lånade bilder från google bild-sök). Ikea har en fin mjukisdrake igen nu, får se...

 Han ska få ett par löv över sängen också, de ser så mysiga ut! (lånad bild)
Ser verkligen framemot att kunna göra iordning lite i hans rum, men det är väl nästan det som kommer sist :(

På loppisen i söndags passade vi på att utöka Ejes bibliotek lite också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar