lördag 10 augusti 2013

Presenter o kläder

 Mest tar jag kort på alla presenter o kläder för att veta säkert vilket som vi fått och äger för att kunna skilja det från allt vi lånar från Ludde, men då kan jag ju lika gärna lägga ut det här oxå :) Det kommer väl nån punkt när jag slutar med det kanske.

Här är en ny present, från en kollega på Öland som var förbi på sin semester. Sånt uppskattas! Presenter! Men ffa att man kommer förbi lite spontant och fikar... :)

 Sen har jag varit på utförsäljning o på internet o shoppat :)
Här är det lite större storlekar, fast jag hoppas mössan ska krympa i tvätten, den tänkte jag att han skulle ha direkt.

De här köpte vi för att han skulle ha på sina "välkommen till världen-kalas" men det blir nog snarare så att de blir fina till jul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar