söndag 26 maj 2013

Klädkammarinredning

 Nu har jag planerat klädkammare.
Jag har glatt planerat Ts del oxå,
så den kanske kommer att se annorlunda ut...

Ovanifrån.
Övre delen är Ts med dörr till vänster, och med snedtak.
Undre delen är min med dörr på kortsidan.
En Expedit-hylla som är genomgående delar av.
Till höger längs hela (fram till snedtaket)
en  klädstång med hylla ovanför.

 Dörren i min del,
klädstång till vänster med hylla över o backar under,
expedithyllor till höger

Hela långsidan med Ts dörr,
Två expedit på min del, och en på mitten som delar av,
och så en fåtölj på Ts sida att ha hela klädförrådet i...

Ts kortsida under snedtaket,
där skulle få plats en liten expedit om man vill ha mer hyllor

Hela inre långsidan,
Ts byrå under klädstången på hans sida,
och trådbackar under min del av klädstången

Ser framemot att få den klar!!

1 kommentar: